دستگاه عضله سازی
نوشته شده توسط : mehdi

دستگاه عضله سازی اتوماتیک چیست؟

دستگاه عضله سازی اتوماتیک در واقع یک دستگاه است که شامل لباس هایی مخصوص است که می توان آن ها را به قسمت های مختلف بدن وصل کرد، با وصل کردن این لباس ها به نقاط مختلف بدن از طریق الکترودهایی که در این لباس ها قرار داده شده اند جریان الکتریکی در بدن شما جریان پیدا می کند.

با شروع کار این دستگاه جریان الکتریکی وارد بدن شما می شود مغز شما را تحریک می کند و مغز فرمانی را به تمامی عضلات بدن ارسال می کند و به این ترتیب تمامی عضلات شما منقبض می شوند، این انقباض های پی در پی که در عضلات شما رخ می دهد باعث می شود ورزش های بسیار سنگینی که ورزشکاران حرفه ای انجام می دهند در بدن شما شبیه سازی شود و به این ترتیب عضلات شما شکل مخصوص خود را بگیرند. استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که در ادامه به بررسی هر یک از این مزایا به صورت جزئی خواهیم پرداخت تا بیشتر با این دستگاه و ویژگی ها و مزیت های فوق العاده آن آشنا شوید.

مزیت های استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک

همانطور که گفته شد استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد، یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از این دستگاه آن است که مدت زمان بسیار کمتری نسبت به بسیاری از ورزش های هوازی و همینطور سایر ورزش ها می گیرد و به همین علت مناسب افرادی است که علاقه زیادی به داشتن ماهیچه هایی عضلانی دارند ولی زمان کافی برای ورزش کردن را ندارند.

یکی دیگر از مزیت هایی که استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک برای شما دارد این است که با استفاده از این دستگاه ها می توانید حجم زیادی را نیز به ماهیچه های خود دهید، حجم دهی یکی از مهم ترین کارهایی است که بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان علاقه دارند که آن را انجام دهند روش های دیگری که برای این کار وجود دارند روش های خطرناکی هستند که دارای عوارض بسیار زیادی هستند به همین دلیل استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک برای این کار بسیار مفید است. یکی دیگر از مزیت ها و کاربردهای استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک برای لاغری می باشد، افرادی که دچار اضافه وزن هستند می توانند از این دستگاه ها استفاده کنند تا بتوانند در مدت زمان کوتاهی از وزن خود بکاهند.




:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: